FRI!

Yaaay! Nu är jag fri från skolan helvetet för idag, känns jättebra! Dock ska jag plugga rätt mkt senare för jag har ju missat en del. Fick tillexempel veta att vi har biologi prov på onsdag? Like.. wtf? men aja, jag ska alltså lära mig alla grunder i sexualkunskap tills på onsdag, det är ju inte så svårt egentligen. Och på VG-MVG skulle man ju mest argumentera och skriva, med hjälp av arbetsboken om det behövdes, och skriva kan jag ju (;

Senare idag ska jag in till söder, haha, eller ja SÖS men det ligger ju på söder så vafan. Ta andra svininfluensa sprutan. Ser inte fram emot det. Det gör ju rätt ont.
Men anyway, ska nog fräscha upp mig lite nu, funderar på att tvätta håret för jag är inte säker på att jag kommer hinna det ikväll. Kanske lägga en ansiktsmask.. gjorde aldrig det igår. Är ju ensam hemma nu så då får man ju se ful ut, haha!



turistbild. Köln 09 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0