det finns ingen mening med upprepat misslyckande.

I had a good night for once, kanske inte så mkt sömn som jag borde ha fått men aja. Lyssnade på musik och smsade med W. haha, puss på honom. Hur som helst så har jag inte gjort så mkt idag, typ gick upp och fixade mig lite och sånt. Är "ledig" en dag till imorgon så jag ska ta det lugnt idag typ, ska plugga lite engelska för jag har fått hem lite papper typ. Det blir ju lite roligt iallafall. Sååå nu ska jag nog sätta mig vid tvn och kolla lite på ghost whisperer och plugga lite.
Men först måste jag städa av mitt rum lite, det ser fett hemskt ut med all tvätt och sånt, så jag måste fixa det fan. Jäääävlar vad intressant för er, ni antecknar va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0