Der regen fällt..

Usch, värd dag! vaknade med typ feber, fet hosta och huvudvärk. Roligt? nej. Så jag somnade om och sov till typ 14, kunde ha sovit längre men jag skulle kolla om det blev bättre till kvällen, skulle ju egentligen ha sovit hos theresé idag. Men jag orkar verkligen inte..
Hur som helst så har det inte hänt sådär jätte mkt idag, var nere på konsum och köpte lite gott och en tidning, och det är typ allt som hände. Kollade nyss på en jättebra film "prinsen och jag" hette den och gick på fyran, dock började jag titta mitt i men fan vad bra den var! grät nästan tre gånger, haha. Måste se hela nån gång.

Min mamma har typ invaderat hela jävla huset med tomtar och sånt julskit, jag tycker att det är för mkt. Men men, mamma tycker väl att det är kul så jag får väl stå ut. Dock är det rätt kul att retas med henne om det. haha. Jag fick en jätteful spegel idag förresten! ska måla om den nångång för annars är den riktigt ful faktiskt, inge illa menat till pappa som köpte den på möbelförmedlingen men den passar liksom inte in. Funderar på att måla "ramen" svart. Så att det står ut lite mera. Nu tänker jag sätta på en film, luuuuul, ellernått, vet inte riktigt, fryser som fan gör jag iaf!





visst vare fint med halsbandet till klänningen? (;

Kommentarer
Postat av: c

Be pappa måla ramen på spegeln svart då!

Och ja ja tycker om tomtar

2009-11-28 @ 19:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0