And the best is, no one knows who you are.

Har ni tänkt på en sak? jag ser fan hela livet som ett spel just nu. Det är vinna eller förlora och så långt jag kan minnas har det varit så. Det gäller att spela rätt, låta rätt personer va nära, och stöta bort de andra.
Hålla rätt på falskheter och oäkta spel, och på dom som inte spelar likadant.
Tycker ni det låter konstigt? eller tänker ni likadant?
Det är ett evigt spel, det gäller att veta när man ska satsa, när man ska ta det lugnt, när man inte ska göra någonting och när man bara ska vara avvisande.
Jag vet inte ens varför detta kom upp i mitt huvud just nu, men jag har faktiskt funderar på det ett tag nu.
Det finns så många som spelar falskt, som är falska med andra ord, och det tar ett tag innan man lär sig se sådant.
Men som tur är vet jag det nu, det gäller att hålla sina käraste nära, men sina fiender ännu närmre. Känner ni igen det ordspråket?

let's play a lovegame, play a lovegame
do you want love, or you want fame
are you in the game?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0