Stockholm Syndrome

Blogg torka. det är första ordet som kom upp när jag tryckte fram fliken "skapa".
Absolut  ingenting kommer upp, och det känns som att det inte riktigt kommer ge med sig. Kan inte heller längre skriva så mkt privat här eftersom jag vet att några ur min "familj" läser. så det känns ju bra. naaaat.
Men hur som helst, kan väl säga att det känns som om jag börjar komma tillbaka till mig själv igen, som om jag nått ut igen på nått sätt. Allting lyder och de så det är ju bra, har valt kläder till imorgon, eller ja, försökt iaf, ska komma i de där jeansen, det har ta mig fan gått förut. Ska försöka fixa några snygga skor sedan, men jag vet inte.
Ska på nån grejs på ungdomsmottagningen imorgon också, tror tina ska dit också så då dör man ju inte iaf, jag bryr mig inte så mkt, men man vill ju inte ha cancer så. Vad gör man.
Efter det så ska vi iaf försöka kolla om hon som gör naglar (asså akryl/gele) har några tider framöver så jag kanske kan fixa innan vi åker till tyskland, jag vill ha snygga naglar liksom! men det kommer nog kännas lite ovant.
Vill absolut inte ha nåra naglar alá Kissie eller så (absolut inget fel på dem men de är lite långa för min smak) vill ha lite kortare. Sen kanske de kan fräscha upp mina nagelband också.
Jag är verkligen glad för att det känns som om det håller på att bättra sig nu, var riktigt rädd för att jag inte skulle palla åka till BF på lördag eftersom vi hade planerat värsta myyyys dagen hemma hos honom, med mat och sånt.
Men hur som helst, no changed plans. Nothing ruined. Yet.
Min doktor skulle ringa idag men det verkade som om han glömde eller något, eller hade för mkt att göra. I dont mind. Imorgon kommer jag inte va hemma och så slipper jag ju prata med honom, haha.
Nu ska jag ta ett stort glas vatten! (har ett sånt jävla sug efter vatten hela tiden, dont know why) sen ska jag försöka skriva på BDB också.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0