Söndag

Idag är det söndag och alla som känner mig vet att jag H.A.T.A.R söndagar, om jag inte hittar på något att göra vill säga, men det vore ju väldigt oväntat. Så nu sitter jag här mitt i mitt söndags depp och lyssnar på musik.
Fast egentligen behöver jag inte deppa så mkt, har studiedag imorgon vilket betyder igen skola! thats reaaaaaally good.
Mamma ska tyo jobba idag och pappa med tror jag, så det blir bara jag ensam igen. hah, men jag erkänner att det börjar gå bättre. Ska försöka köra 40-45 minuter spinning sen, se hur det går.
Nu ska jag typ gå och sminka mig tror jag, kanske fixa håret, who knows. Egentligen pallar jag inte, men jag har inget för mig iallafall så, kan ju lika gärna göra det och se bättre ut.

Juste! alla som varit inne på blogg.se's inloggningsida har ju sett "artikeln" om att Tokio Hotel (well, bill och tom mostly) har designat tröjor för H&M's "fashion against aids" tröjorna ser rätt bra ut och för att stötta kampanjen så ska jag troligen försöka få tag på en tröja, man är ju TH fan också. Förra året var det bland annat Linkin Park (har jag för mig) som designade för FAA. Hur som helst, bra gjort av killarna att alltid välja de bra kampanjerna.
Mindre bra det där med stalkerna som stalkar dem dock, de kan ju på ren svenska dra åt helvete och lämna killarna och deras familj i fred. usch vad jag hatar dem! hah, jag blir bara ännu mer arg om jag pratar om det så kanske bäst att jag slutar dårå.

Peace och ha en bra söndag. för mig är det inte möjligt iaf-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0