should've said no

Sorry för att jag har varit lite off ett tag nu men det har helt enkelt varit lite mycket. Har ju som sagt varit sjuk som ni kanske redan fattat och igår var jag på vårdcentralen för det gick inte mer liksom. Fick lite mediciner där, sen fick jag ett recept med mig hem också. Blir lite trött av medicinerna och har ont i musklerna men om man jämför med hur det har varit i veckan så är det faktiskt riktigt bra idag. Thank god for that.

Dagens planer är inte många, ska gå och sminka mig och sätta upp håret lite bättre när jag bloggat klart.
Efter det vet jag inte vad som händer. Vet inte heller vad som händer i helgen men mamma är ledig imorgon så vi kanske gör nått, får försöka dra ut henne på nått sätt. Så dryyygt att bara sitta hemma och glo hela tiden. Kanske åka till nynäs och kolla skor, för de har ju rätt schyssta på eurosko ändå. haha!
Men jag vet inte. Måste även träffa BF innan båda dör av saknad och längtan. Vi har inte träffats på typ två veckor nu, rätt länge faktiskt. Sen på Söndag så har vi vart ihop en månad redan. Intressant eller hur?

Nej. Nu går jag och sminkar mig! tyvärr får jag inte sitta och steka i solen men det är som det är. Får hålla mig på altanen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0