Onsdag; just keep going

Har precis duschat efter en lååååååång jävla dag. Haha, skolan gick väl an. Hade sovmorgon till halv tio sen så var det bild, som vanligt där. Sen lunch, so, svenska och sen fick vi gå hem för att idrotten var inställd.
Fick veta att jag ska ha tyska prov på onsdag nästa vecka and i have not pluggat alls. Men jag har ju en vecka på mig iaf, inte såååå dåligt. Har pluggat hela jävla kvällen så jag har skrivkramp i handen, har skrivit ca 6 papper för hand, sedan renskrivit allt på datorn, två svenska arbeten och ett engelska arbete om Twilight. (jag valde att skriva ca 700 ord när jag bara behövde skriva 200 så jag får väl skylla mig själv) men det liksom bara blev så, hur ska man kunna skriva om twilight med bara 200 ord liksom? aja. dylan blir nog glad. I hope.

Var på gymmet efter skolan med tina, mina armar värker som fan redan och både jag och tina kommer ha väääärldens träningsvärk imorgon säkert. haha, fast vi körde inte sååå länge. Hade ju planerat att åka till åsvik men det blev inte av, så jag får väl roa mig på något sätt här hemma. Dont know how really men men. hittar nog på något.
Kanske spa kväll? haha, bra fantasi signe, verkligen.
Nu ska jag rippa in lite skivor på datorn, peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0