lööööörday - no words

Sov hos tina inatt, vi hade väl kul, somnade rätt tidigt och sånt, jag var sjuuukt trött igår så jag va väl lite tråkig.
Gick hem vid typ elva, gick ut och solade, låg där ett tag, satt här, störde mig på att mamma inte ville åka till ösmo med mig. Sen gick jag och la mig och sov i tre timmar och nu hamnade jag här och jag precis ätit "lunch" haha.
Ångrar lite det jag skrev igår men jag låter det va kvar tills jag vill ta bort det, om jag kommer vilja det, det är ändå knappt någon som fattar den. Höhö.
Har varken klätt på mig eller sminkat mig och håret ser väl lite ut som vad som helst, så jag måste göra det också.
Uuuuuuuusch, jag hittar inget intrressant att skriva om just nu, jag bara babblar men det blir så tomt, fyller inte raderna.
Som ni ser är inte min dag en särskilt "värd" dag, utan slapp som fan och tråkig utav helvete, Men men, så blir det ibland.
Trodde mamma skulle jobba men nej, och pappa är på åsvik och ingen orkar laga mat, haha. whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0