Jäääääääääävlar!

Igår sov jag hela dagen, yes yes. eller nej det gjorde jag inte direkt heller, jag var faktiskt duktig och hjälpte Johanna och Lucas att hitta de där blommorna på NO:n. Sen gick jag hem, Idag sov jag dock hela dagen. Vaknade, frös, somnade igen, vaknade, frös, satte på tvn, stängde av tvn, somnade, vaknade och FRÖS.
Sen gick mamma på något möte och då så kände jag att jag va tvungen att gå upp och försöka att se lite anständig ut när pappa kom hem från sin kurs grejs i göteborg eller vafan det nu var.
Så jag duschade, satte upp håret och flyttade in i ett par pjyamas byxor och en tröja med brittiska flaggan på. Haha.
Sa förut till alice att jag skulle försöka gå på den där "spritfesten" uppe i gympahallen som egentligen är obligatorisk men är man sjuk så är man och jag pallar inte gå dit för jag anser inte det som det viktigaste här i livet. Jag prioriterar annat än att se vuxna människor försöka tolka hur det går till på fester. Actually.
Någonting annat jag har gjort idag, förutom att tittat på The Tyra Banks show och top model är att jag faktiskt lagade mat, well at least I tried.
Slutade med att det var typ rök överallt men som tur var så gick inte brandlarmet igång, gjorde potatis och paprika och tomat i ungen men det var hamburgarna som jag lyckades bränna. Så jävla fail men men.
Det blev väl okej. hah.

Det ända glädjeämnet idag vara att jag fick reda på Setlisten till LaFee's konsert i Köln den 22 Maj som jag ska på, hon hade ju sin första konsert på Ring Frei turnén den 5:de i Oberhausen och min absoluta favoritlåt Jetzt Erst Recht ska spelas, och det är ju så sjukt jävla underbart. Låten är från hennes andra studiealbum och är inte heller en singel, så jag trodde att jag aldrig skulle få höra den låten.
Det är en helt otroligt bra mix med låtar från alla olika skivor! ser nog mest framemot de gamla klassikerna som Virus, Prinzesschen, mitternacht, heul doch men det ska även bli kul att höra de nya som blandannat, Ring Frei, Scheiss Liebe, Normalerweise, danke. Enligt de som var på konserten i Oberhausen så säger det att Christinas Röst var FENOMENAL, och det glädjer mig något enormt. Scen uppbyggnaden var otroligt och hela allt såg Proffesionellt ut.
Jag blir så stolt. åhhhh!
Ge mig den 22:a Maj nu tack! bara 16 dagar kvar. Helt jävla sjukt. Det är även exakt två veckor tills jag åker. det är fan ofattbart.



Setlisten, fotad av Daniela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0