i dont know whats right

dagen började kl 8, typ, kände redan igår att allt inte stod rätt till så när jag tog tempen i morse hade jag 38,6, kanske inte så mkt men jag brukar ALDRIG ha feber typ. Almost never, så jao, det var bara att ställa in med pojkvän igen, tror inte han skulle ta så mkt glädje av att vara med en seg, kallsvettig Signe som bara skriker efter vatten liksom.
Nu är det lite bättre, svettas lite fortfarande och huvudet värker, men jag tror att febern är borta iaf.
Kollar lite smått på sex and the city och funderar på varför inte jag kan vara en bra flickvän, jag dissar och dissar, fan vad jag hatar mig själv ibland. Men men, om jag mår bättre imorgon får jag väl åka till honom eller något.
Känns som om detta kommer bli ännu ett tråkigt, kort inlägg och egentligen spelar det ingen roll.
Ingen läser. så whatever.

Peace.

Kommentarer
Postat av: carina

Du kan väl inte hjälpa att du har feber heller.

Du dissar väl inte BF för att du tycker det är roligt precis

2009-05-10 @ 22:25:36
URL: http://www.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0