heul doch

Febern är typ borta nu, var typ död hela kvällen igår, febern steg till 39 så jag var pretty out. haha, men aja, det är lite bättre nu, och jag hoppas att det inte kommer tillbaka, dock så har jag börjat kallsvettas igen. så jävla intressant!
Meeeeeeeeen nog om det.

Har länge funderat på om jag ska skaffa akryl eller gelé naglar, har kollat upp om det finns några ställen i närheten som gör det och så vidare. Men ju mer jag läst om det, ju mer fegar jag ur. Dels för att jag inte är så van med att ha långa naglar, och dels för att jag är rädd för att råka ut för en dålig nagelterapeut som gör fula naglar liksom.
Vill hur som helst ha akryl, eftersom det verkar sitta bättre, och gelé måste man fila ner om man ska ta bort de, vilket många tycker var väldigt smärtsamt. Gelé verkar dock vara skonsammare mot naglarna, eftersom det inte är i närheten av lika många kemikalier som det är i akrylen.
Själva meningen med grejen var att jag skulle ha fina naglar när jag åker till tyskland, men nu börjar jag fan fundera på att skaffa vanliga lösnaglar igen bara, hade det förut. Och jag trivs med det.
Vill man inte ha dem är det bara att ta bort dem rätt enkelt.
Brukar köra på de rosa med fransk manikyr, eftersom jag anser att det är snyggast.

Men vi får se, ska försöka att låta mina naglar växa så kanske jag kan göra dem fina ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0