Freeeeeeeeeeeeedag!

Alla fredagar brukar vara såhär tråkiga. eller ja, på kvällen iallafall, skolan var typ rätt kul och vi gjorde god mat på hemkunskapen så det var nog mkt det som gjorde det, att man fick något i sig och orkade liksom. För övrigt så brukar vi vara rejääääält flumm i vår klass på Fredagar, men vilka brukar inte det.
Anyway, för en gångskull så hade jag inte såååå svårt att komma upp i morse, förutom att jag frös som fan för att jag hade fönstret öppet, men det var rätt mysigt att höra vinden utanför.
Efter skolan gick jag hem (nehe?) sen så väntade vi på pappa och sen drog vi till nynäs, jag och tina skulle på nån informations sak om vaccinet Gardasil (mot livmoderhals cancer och kondolym) så ehm aa. det gjorde vi, kollade på lindex och hittade en jätte fin klänning men den var lite väl dyr, 399 liksom. Men fin varen!
Efter den där grejen stannade Tina kvar och bokade tid, medans vi måste ringa de som tillverkar vaccinet och kolla så att det inte blir komplikationer mellan de mediciner jag äter och det. Det vore ju inte så kul, safe ist besser!
Jag och tina hängde kvar i nynäs ett tag, vi gjorde inte så mkt, drog runt, gick på konsum och sådant. Sen tog vi bussen hem och då höll jag på att dö av huvudvärk. Sen när jag kom hem åt jag, och sen kollade jag och Tina på Twilight typ.

Thats pretty much my day, intressant va? nu sitter jag och kollar på sex and the city och läser lite smått ur nya nummret av tidningen chic. väldigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0