du bist nicht mehr schön wenn du zusammen brichts

Hallo!

Har inte hänt sååååå mycket idag, sov för en gångs skull rätt bra, kanske var för att jag satt uppe så länge och verkligen tröttade ut mig själv. Sen så vart det lite "fest" på kvällen också så, hah.
Jag, a&t var ner och kollade lite på maj brasan på fotbollsplanen, det var ponnyridning för småbarnen och jag och alice blev rädda i hästarnas närvaro. Me dont like hästar! Hur som helst, det brann väl på rätt bra (HAHAHA) och sen drog vi för att det blev så varmt, hämtade pengar och sen gick vi och köpte läsk. Ingen sprit här inte. yldas. hah, no one gets it.
Anyway, har typ sovit till halv tolv, fixat mig och sen åkte jag och mamma ner och handlade massa things för grill kvällen imorgon, najjs liksom. Ska bli kul! funderar fortfarande på vad jag ska ha på mig, men vi bestämmde oss för att köra lite halvfint tema, så tråkigt med jeans och sånt. hah.
Hoppas det blir en bra dag imorgon och btw tina, du har redan fått din "glass"! ;) xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en gammal kommentar! SÅ heter jag CHAPLING!

2009-05-01 @ 21:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0