doch ich gebe niemals auf

Såååå? hur har er lördag varit so far? min har varit crappy. Dissade pojkvän, and im really sorry for that. <3
Så jag gjorde inte så mkt idag, tog det lungt och efter ett tag så blev det bättre och då gick jag ner till tina och spelade monopol, dock kunde vi inte riktigt hålla sams men whatever. Så blire ju alltid liksom.
Nu sitter jag och kollar på "sveriges smartaste barn" och dampar på alla som inte kan frågorna. haha, as lätt ju!
försöker även få med a&t till lillan, för jag behöver godis. Vi kanske passar på att gå en promenad också.
Imorgon ska jag nog försöka åka till boyfriend, saknar han sjuuuuuuukt mycket. Känns som om detta inte kommer bli ett så värdigt inlägg men det är liksom bara för att ni ska veta att jag inte dött. haha.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0