die unendlichkeit ist nicht mehr weit

Eeeeeeeeeftersom vi hade studiedag idag så tog jag tillfället i akt och frågade vad moster min skulle göra idag och det slutade med att vi åkte in till stan för att jag skulle fixa mitt hår, slingade och klippte det sommarfräscht nu iaf.
Vart bra och jag är nöjd and so on.
Vi missade dock tåget för att det inte väntade eftersom att bussen från grödby var typ tio minutersförsenad, hah. onödigt men men, vi fick ta 783:an till vårsta, byta där till en som gick till tumba station och sedan ta tåget till stan efter det.
Tog typ två timmar men men, man hade ju aldrig sett skäcklinge innan liksom. haha, omg.
Tog inte så lång tid hos frissan, typ en timme, knappt det och sånt. Skulle ta ut pengar med mitt kort förut, första gången, men då typ funkade det inte men vi fick gå till en annan bankomat och då funkade det, skuuuuuuuumt liksom.
Och btw så borde jag få mitt leg snart, (vet att man inte börjar en mening med och men whatever)
Imorgon är det suuuugskola igen men men, tisdagar brukar inte vara allt för påfrestande, får väl messa med love eller något, hah.
Lägger ut lite bilder!



"nya håret" bara för att tina tjatar. hah.



pjyamas från cubus, byxor 169 och linne 99.



kanske lite privat att lägga ut bilder på men whatever, köpte lite nödvändigt shit!
Nu ska jag kolla runt lite här och kolla igen vad jag missat på lite bloggar och bdb och sånt.
hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0