Sjuuuuuuuuuk

Not feeling good tonight, började igår kväll somsagt, och idag var jag hemma och imorrn blir jag nog det också.
Känner mig helt efter och vettefan hur jag ska få till ett normalt blogg inlägg men jag försöker, vad vill ni veta egentligen?
Jag sov till typ 13.45 om jag minns rätt, haha fan vad tråkig jag är! nu byter jag ämne.

För ett tag sen gjorde jag om mitt rum, målade över den fula skrikiga grön-blåa färgen (vadfan tänkte jag med egetnligen) fast innan det så var ju mina väggar fulla med Tokio Hotel postrar så man såg ju inte väggarna direkt,
hur som helst blev alla väggar vita förutom en "the main wall" som blev grå.
Golvet som innan var rätt ljust, fick en mörkare nyans och möblerna flyttades om och sängen höjdes för att det skulle bli lite "mysigare" känsla i rummet. Det blev riktigt fint, men ännu är det rätt mycket som ska göras.
Ett 'väggord' ska skrivas på "The main wall" och jag funderar på citatet "sing as noone is listening" men jag är inte säker än. Tavlor ska köpas, bäddsoffa ska köpas, hyllor och lite sånt, för det ser så jävla tomt ut på väggarna!
På påsklovet (neeext weeeek!) ska jag och min moster förhoppningsvis åka till ikea och kolla lite på färgerna till soffan, och vilka som skulle passa in och så, det är så svårt att se på datan liksom!


den vita och gråa färgen.

Nu pallar jag inte skriva mer, sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0