Hej bloggen! (long time, no see som man säger!)

OM jag minns rätt så skapade jag den här bloggen i Juni/Juli 2008, men det är bara vad jag tror, och på den tiden har jag inte direkt bloggat så mycket, tills nu. Jag hade tänkt att starta upp min älskade blogg igen istället för att "blogga" på bilddagboken, of course kommer jag säkert "blogga" där också ibland, men jag tänkte att jag lika gärna kunde börja på riktigt igen.

Så, vi kanske ska ta om presentationen igen, Signe Jansson heter jag och jag är 13 år kallas ibland "Bitchig & Bra av mina vänner och går också under 'internet' namnet xInDieNachtx. Jag bor i en bit utanför Stockholm och jag älskar musik och skor och sånt, (hur i helvete ska jag få det här att låta intressant egentligen?)
Aja, hursomhelst, jag älskar att resa och bo på hotell (but who doesnt?) jag har en sjukdom som heter MB Chron som är en inflammatorisk tarmsjukdom så ni kommer få läsa mycket om olika behandlingar och läkarbesök här! På grund av sjukdomen har jag en lång sjukhus relaterad tid bakom mig som ibland kanske kommer upp här ibland, just nu går jag på en behandling som kallas för "Aferes med adacolumn" eller något sådant, det gör jag en gång i månaden och det håller mig fit for fight!
Jag äger (förutom denna bloggen) en officiell sida till den tyska rock/metal sångerskan LaFee som kommer finnas länkad på min blogg. NU kan jag inte komma på så mycket mer intressant om mig, men är det något så kommentera så svarar jag! promise!

Tänkte skriva lite om vad jag gjort idag, men med tanke på att jag inte gjort så mycket så kommer nog den texten inte bli så himla lång. En av mina bästa vänner Tina sov över hos mig och vi tittade på lite filmer, blandannat "Heartbreak Hotel" klassiker! och säsong 4 av humor programmet "Hey Baberiba" nöttes flitigt. Vi somnade, eller Tina somnade runt halv tre tiden och då beslutade jag och jag också lika gärna kunde sova, inget tvingade mig till att vara uppe! haha.
Tina drog vid 10 tiden och då städade jag av lite och duschade, sen sov jag i några timmar. Håller nämligen på att bli förkyld! inte kul. Nu på kvällen har jag bara suttit vid datorn och läst senaste nummret av Chich, lördags mys till 100!

"Min dag i bilder"



(thank god för att snön håller på att försvinna nu!)

Hoppas ni läser min blogg och glöm inte att kommentera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt halsbandet? :3

2009-03-28 @ 22:57:57
Postat av: signe (svar till anonym)

halsbandet är kind of hemmagjort, kedjan är hittad hemma och hänget med "believe" kommer från ett sönderklippt armband köpt på rusta.

så det finns nog tyvärr inte att köpa "/

2009-03-28 @ 23:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0