Bästa bloggarna! - Enligt mig

Tänkte ladda upp en lista med olika bra bloggar som jag läser och följer flitigt!

1. Kenzas (tjejen är modell, tokio hotel fan och sjukt underbar! ett måste!)
2. Mirre (Hon går en make-up artist utbildning och skriver allt från seriösa inlägg till mode och kändisar!)
3. Lily (frisör och mode intresserad, skriver om design och inredning samt om sina söta hundar)
4. Blondinbella (OFC kommer blondinbella på min lista, att hon är en av sveriges mest framgångsrika kvinnor säger väl rätt mycket, eller?)
5. Kissie (Kissie is the shit! hon bryr sig inte om vad andra tycker och tacklar kritik på sitt eget sätt)
6. Citty  (Citty jobbar för finest.se och i hennes blogg kan ni läsa allt från dagens outfit till de senaste om kändisar)
7. Ellia (Nog för att människan skriver otroligt bra är hon också otroligt cool och rolig, go ellia!)

SÅ, sju bloggar jag läser flitigt, såklart läser jag fler men detta är bara ett urval!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0