And we'll run for our lifes

Kväll igen, känns sådär. Mår inge alls bra och fryser som fan, tror mamma har smittat mig med sin förkylning. Inte bra! men men, vi får hoppas att det blir bättre och hur det är imorgon, jag vill verkligen gå till skolan eftersom jag inte vart där på ett tag nu igen, vill inte missa engelska provet heller. Kvällens planer blir att ta en lång varm dusch och sedan mys framför sex and the city. kvällens minus = kallt, en viss person som inte svara på sms eller är inne på sms (<3)
Kvällens plus = sex and the city och den nya ansikts cremen jag köpte idag på apoteket.

Idag har jag lyssnat mycket på Leona Lewis, hennes låtar är verkligen underbara. Tagit lite rubriker ur hennes låtar för mina inlägg, bleeding love och run är riktigt fina, låtarna fick mig även mycket inspererad till att börja skriva igen.
Så för en gångs skull skrev jag klart min "låttext" om man nu vill kalla det för det, för det är egentligen mer en dikt, men man kan ju utveckla det liksom. "Everything we once had" heter den iallafall, om någon skulle ha nytta av att veta det.
Skriva är något jag verkligen älskar, om det går bra vill säga. Kan sitta med ett tomt word-dokument i timmar innan orden kommer, oftast blir det på engelska, varför vet jag inte riktigt men jag gillar språket och tycker att det låter lite finare än svenska (diss! haha men ni fattar) När jag var ´väldigt fanatiskt tokio hotel fan, så skrev jag väldigt mycket fanfics och sådant, gick väl sådär. Men jag fick ju veta att jag hade intresse för det då. Helst skriver jag dikter, låttexter eller allmänna historier med invecklade budskap, så man måste tänka lite. Lite svårtolkade sådär.


kvällens underhållning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0