you make it so hard to believe

Usch vad svårt det var att komma upp i morse, låg där och verkligen vägrade ett tag, men som tur är så finns det ju något som gör att man kommer iväg till slut, mina underbara klasskompisar. haha.
Hade hemkunskap där jag och Theresé städade, vi fick göra mer en alla andra men det gick relativt bra ändå.
Lite mkt tallrikar överallt bara! haha, sen fick vi glass också. Med nån chocklad sås som Max typ hade gjort.
Sen hade vi svenska, då vi kollade klart på "Stand By Me" den var helt okej, lite halvtråkig och man fattade inte riktigt vad de ville ha fram i filmen liksom. Sen hade vi lunch och efter det SO då vi kollade klart på Ice Age 2, haha, töntarna i 7B ofc.
Sist hade vi mentortid och då skulle vi "tillbakablicka" lite på hur 7:an varit, minnen och sånt, det första jag tänkte på var sågen, hur kul det var och det var ju verkligen då man lärde känna alla. Fast sen kom jag på att det har funnits så mycket annat kul som har hänt, men tillslut skrev jag "att träffa alla nya människor" för att ja, det är ju tack vare dem man klarar av dagen liksom.
Försöker få med mamma till konsum för jag vill ha godis, men ja det går inte så bra direkt, haha. Men vi får se.
Pappa typ jobbar och jag är allmänt uttråkad som vanligt, har skrivit lite på ett word dokument men det blev inge bra, får se om jag fortsätter med det.
Nu ska jag kolla på the tyra banks show och dryga mig. peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0