Things happen by a reason

Jag gillar verkligen inte den här dagen. Hade jätte svårt att komma upp, kunde inte andas genom näsan som vanligt, undra om det är pollen? hur som helst så hjälper inte vanlig nässpray. Det är rätt jobbigt, men men.
I skolan hade vi typ klassråd först, som vanligt på måndagar, sen hade vi block och då läste jag, och alice och tina flummade loss vid deras bord. Sen kom Dylan och sa att han skulle berätta en sak, att han skulle sluta. Fyfan, det är jätte sorgligt! eftersom han gjorde sin utbildning i Milano så räckte inte hans poäng i svenska saker. Eller något sådant, så ja, han ska helt enkelt sluta, börja plugga igen och aldrig komma tillbaka, haha, here I go again with the tears. Jag och alice satt där helt tårögda när han berättade det. Och som tina sa; det gäller helt enkelt att inte ha så mkt smink på torsdag.
Björn kommer ju gå i pension så vi kommer få nån annan i matte och no, Bo kommer sluta och vi kommer få Maria Böök instead. väldigt mkt förändringar nu. Och liksom vem är bättre engelskalärare än Dylan? noone.
Btw så fick jag tillbaka mitt tyska prov och Bo sa att det var ett starkt VG. roooooligt. typ det ända positva med den här dagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0