take this heart..

Igår så kråglade ju blogg.se hela dagen och jag kollade inte ordetligt på framsidan så jag fattade inte det förens jag försökt och skrivit om samma långa inlägg ca tre gånger. Duktigt, stabilt, bra Signe.
Hur som helst gjorde jag inte så värst mycket igår, beställde Dust It puder från Bangerhead.se, de hade extrapris, två st för 199. Najs. Upptäckte att mitt var slut igår morse.
Fyfaaan vad intressant, eller hur?
Två av Tokio Hotels nya låtar har läckt ut, allt Bill sa om "reset, leave everything behind, start something new" stämde verkligen, det är nytt sound, men det behåller även den gamla "tokio hotel-charmen" Väldigt bra var det iaf och jag längtar med spänning på det nya albumet från killarna!

Just nu, sitter jag ute i familjens husvagn ute på Muskö, en lite "intresseförening" som alla här kallar det. Åsvik heter det.
Det regnar jävligt mkt och jag sitter inne och kollar på "vi hade iaf tur med vädret, Igen" Stämmer ju inte riktigt.. haha.
Gubbarna och pappa ska åka och fixa ris till midsommarstången så jag blir lämnad ensam, haha, det gör ärligt inget faktiskt. Rätt mysigt att sitta här mitt ute i ingenstans och bara vara. Hoppas det iaf kan sluta regna till imorgon, det skulle ju kanske bli lite sol.. men det tror jag inte på riktigt.

Nu ska jag kolla om det finns nån mat och kolla klart på filmen! bloggar kanske senare, lär ju inte ha nått annat att göra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det regnar här med,har varit ute ialla fall och plockat lite blommor

2009-06-18 @ 20:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0