Sawn together but so broken up inside,

Skolan idag var as bra, hade sovmorgon till 9.30 sen bild, lunch, städa skåpen och sen svenska, som btw var ett perfekt avslut på 7:an. Not saying why though.. haha.
Men hur som helst, efter frågegrejen på svenskan fick vi sluta, och då va klockan liksom halv ett så det vart en lagom kort dag. haha! Så efter det gick vi hem (nehe?) och sen drog jag till nynäs vid fyra, köpte blommor till mina lärare och värmeskydd till håret, ansiktsmask och läppstift. Sen ville pappa dra med oss till "nya" coop så då åkte vi dit, astråkig affär och jag tycker hela "layouten" på placet var allmänt förvirrande, men dte kanske blir bättre när de är klara med allt.
Där köpte jag nått tandblekningsmedel och deo, intressant or what?
Imorgon är det skolavslutning och I cant waaaait!

Nu: Av med sminket, på med ansiktsmask, fixa naglar, osv osv osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0