it's like nothing works without you,

Fööööörlåt för så dålig uppdatering men det har varit lite fullt upp, var på kvarnängen igår och sen efter det drog jag till tinas mammas lägenhet, var där i typ fem minuter för att de hade misstagit tiden. Så vi fick åka hem igen, haha, fail. Så jag solade lite när jag kom hem, hade bränt mig rejält i solen från kvarnängen men det fattade jag inte då. aja. Det blir alltid så i början av sommaren när man inte tror att solen kan ta så jävla hårt liksom.
Men hur som helst, dagen på kvarnängen var lyckat, vattenkrig, stekande sol och klagande, samma varje år.
Jag tog tider och hämtade bollar och massa sånt, haha, rooooligt men men. Det ända jag var med på var "terräng" saken och då blev jag biten av en myra och jag och theresé asgarvade åt allting hela tiden.
På kvällen drog vi till tinas mamma's lägenhet IGEN och hjälpte till lite grann, sen så åt vi och sen åkte vi hem.
Tältade på kvällen och det blev ju inte lite fail, jävla äckel spindel. Gick hem vid typ fem.

Idag vaknade jag vid typ tolv, vi hade studiedag idag för de som inte fattade det, gick upp, duschade och fixade mig.
Mamma och jag drog till nynäs där jag shoppade lite things, när jag kom hem pluggade jag lite tyska, känns inte som om att det kommer gå så där jätte bra, men jag kommer NOG klara det iallafall. Hoppas jag..



intressant eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0