hot mess. yeah.

Tekniskt sätt har jag varit vaken sen 05.45, och ja, det börjar ju liksom kännas lite grann. Och det värsta är att jag måste upp runt sju imorgon igen, liksom jag har inte fått sova på hela sommarlovet hittills! haha, men iaf. Jag ska iaf ner och säga hejdå till Tina imorgon innan hon åker, ska kolla med alice sen om hon ska med också.
Riktigt riktigt tråkigt att du åker, eller, ja, kul såklart att du får åka dit, vet ju att du längtat! Kommer sakna dig min lilla Tinis! <3

Huuuur som helst, var ju uppe as tidigt som jag nämde över, skulle till sjukhuset på min behandling. Gick as fort och det pep bara några gånger, haha, bara för att min arm ryckte till nåra gånger för att den fick damp av att vara så still eller något, haha, aldrig hänt annars. Brukar ju va rätt duktig på att ligga still liksom. Men iaf, sen åkte vi därifrån runt halv tio, så vi va hemma runt halv elva, och då var det bara att vänta på tina och sedan dra ner till nynäs.
Tina skulle köpa blekning och silvershampoo eller hur det nu var, jag köpte en långklänning och en blus från rean på lindex! haha, det ni, klänningen kostade 149 och blusen 79,50. Fynd är vad jag kallar det!
Köpte lite smink också, bland annat den där gula maskaran (haha asså förpackingen är gul, innehållet svart) från Maybeline, ska se om den är bra. Har ju annars rätt långa och fina fransar men jag brukar försöka att göra dem så långa och sådant det bara går, såklart inte "spindelben" aktigt men ni fattar. Me like lashes! my thing liksom.
Sen var vi hemma hos Tina ett tag, när vi kommit hem alltså (nehe?) då kom Alice med bullar och sånt som hennes mamma bakat, najs! Eftersom Tina och hennes familj åker till Thailand imorgon så var det full gång med packning och vägning och allt sådant, jag vek om alla Tinas kläder. haha, bara för att vara delaktig på ett hörn liksom.
Vi tittade på Tyra show och sen gick Alice och spelade sims i Tinas rum, jag och tina satt kvar och titta på top model efter att tyra show var slut.
Sen efter det så drog jag hem, Mamma och pappa skulle tydligen till nynäs så jag hängde med igen. Idag har jag totalt åkt runt ösmorondellen 6 gånger. Rekord för min del. Mamma skulle fixa en sak på banken och sen drog vi till kicks och jag köpte en "suddborste" till sminket. hade ingen bra innan så jag passade ¨på när mamma betalade.

JAG SÅG SOLEN IDAG! snacka om ryck jag fick, satt och log som en idiot i baksätet medans jag lyssnade på lite trevlig Dope musik. hah, ska kanske bli fint väder imorgon! hoppas på det.

peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0