gib mir...

Nu är jag hemma igen, eller hemma och hemma men jag är iaf ute på det såkallade "landstället" muskö alltså. yesyes.
Och nej, jag valde det verkligen inte själv. Men wtf, jag står ut. Förut badade jag, typ 16 grader, så sjukt kallt men när man väl kommit i (som tog sisådär fem minuter) så var det rätt okej. faktiskt.
Har "jobbat" lite på solbrännan också men det går sådär, jag har inte riktigt tålamodet att ligga still så länge, men sen kom jag på att ma kunde ha iPoden och då gick det bättre. jag fortsätter uttråka er med mitt tråkiga liv men någon valde ju att läsa det också liksom. haha.

Har haft en såkallad "weekend" i sthlm från mån-ons, det var därför jag inte bloggade något och jag ursäktar om någon saknat mig (really doubt that) men whatever. Shoppade mest, skor från deichmann, väska från friis och massa kläder från olika place. Passade även på att klippa mig. Igår åkte vi båt också, haha, det var kul, mycket svalare på sjön liksom så det var passade. Vi bodde på nått ställe på sturplan och det var najs, fint och sådant, men jävligt hårda sängar, haha, alltid finns det nått att klaga på!

Helt ärligt så finns det knappt något att göra, jag har ingen kamerasladd, så jag kan inte flytta bilder till datan och sedan redigera dem. Nejnej. Det är för varmt ute. eller ja, enligt termometern så är det varmare här jag sitter nu men vafan. Det är varmt ändå. Istället för att vara så jävla tråkig så ska jag kolla runt lite bloggar och sedan kanske jag uppdaterar med lite musiktips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0