Together we're invincible

Jag har inte bloggat på as länge, och det känns ju lite tråkigt eftersom jag vet att det faktiskt finns folk därute som läser och tycker det är kul att läsa det. Hur som helst, förlåt, OM ni saknat mig på någotvis, i'll try to be better.

Veckan har varit fullt upp men ändå inte, blev ju förkyld i lördags och det gick över i måndags, i Tisdags var jag i nynäs och satt och chillade med Alice i hamnen ett tag, as mys! tittade på alla båtar som kom och de som åkte, kommenterade this or that, och så vidare. Och på kvällen följde alice med mig till mitt älskade (känn min ironi) sommarstället, eller ja, familjens, eller egentligen är det väl inte ens sommarställe, camping wtf.. Åsvik. happy thoughts.
I förgår kväll startade vi kvällen med att bada, 17 (!) grader var det i vattnet och vi simmade fram och tillbaka till flotten. as najs! Efter det satt vi och hade videosamtal med massa skumma engelsmän, haha, fan vad kul vi hade asså, och nej om nån undrar, det var så mörkt i vårt tält så de kunde knappt se oss. Vi pratade mest. sucky english, yes yes.
Sen igår så satt vi inne i husvagnen hela dagen och när vi satt där gjorde typ åskan eller något att hela jävla husvagnen skakade, det var så jävla läskigt! jag bara tittade på Alice med värsta "wtf?" och hon såg typ likadan ut.
Tyvärr åkte hon hem idag och jag gick och duschade, efter det har jag schekt i solen ute på "altan" och nu sitter jag här.
Tycker fan att det är skönare här, även fast det är 47 grader i förtältet. Bara jag inte har den där solen i ansiktet! hah.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0