Strictly physical..

Man kan enkelt sagt att jag gick upp typ nyss, eller ja, för en timme sedan, har duschat och sådant också. Så jag gick väl upp runt 14 dårå. Skönt att för en gångsskull kunna sova lite längre, det regnade ju iaf ute så det fanns ju inte direkt så mkt annat man kunde göra. Sen somnade jag ju inte förns tre igår heller, haha, iPoden och datan var roligare.
Whatever, nu sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på att mamma och jag ska åka och handla mat, eftersom jag är ensam hemma nu om dagarna när pappa är på åsvik och mamma jobbar, och så finns det typ nothing i frysen/kylen.
Så idag ska vi köpa grönsaker and so on!
Imorgon jobbar mamma och jag funderar på om jag ska passa på att gå till "gymet" när jag ändå har chansen, dock har jag redan världens jävla träningsvärk i låren, men men, det är bara bra!

Nu ska jag gå och fixa sminket i think! peace out.


Kommentarer
Postat av: charlotte

vart finns det gym i sorunda?:)))))

2009-07-09 @ 22:03:27
URL: http://rockyqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0