Breaking the habit

Haha.. det är orden jag börjar med när jag ska berätta om vad jag gjort idag. Kan ju enkelt säga att jag gick och la mig klockan 7 imorse, gick ut klockan 6 med hundarna efter att ha suttit och snackat på msn med en person.
Sjukt kul, allt jag säger! Fattar inte rikigt att jag hade orken att sitta uppe sådär länge men vafan, med rätt sällskap går allt. Sen var det seriöst jätte skönt att gå runt i rask takt i morgon solen när inte en jävel var vaken, typ en bil såg jag, och ändå gick jag runt halva området, haha. Fast det är ju söndag också, men whatever.
Vid klockan ett gick jag upp igen, så jag har fått iaf 6 timmars sömn, better than nothing. haha, då frågade alice om vi skulle gå en promenad och det gjorde vi, slingan blev det. Sen så satt vi här och jag har precis ätit, det var verkligen inte gott, haha, klagar klubben ofc! Ska kolla om det finns nån macka eller nått istället.
Nu sittter jag här och lyssnar på Linkin Parks gamla live album, as najs!


(Klicka på bilden för att komma till den officiella svenska LaFee sidan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0