you and me could write a bad romance,

Priset för mest uppdaterade blogg går ju sjääälvklart till mig, eller hur? haha, det håller vi alllaaaa med om.
Hur som helst, ska försöka "ta mig i kragen" och komma igång med uppdateringarna igen. Men varken orken eller lusten finns där. Är det det här som kallas för bloggtorka? kanske det.. aldrig varit med om det förut faktiskt.
Jag brukar vara rätt bra på att skriva saker om mig själv och hela tiden vara kreativ i mitt skrivande, men på sistonde har det bara inte klickat helt.
Hur som helst, tillbaka till nutid kanske? Igår vad jag på BUP på sös.. barn och ungdoms psyk, och hur kändes det? det kändes faktiskt fett bra för att vara ärlig och jag och Eva-Britt klickade direkt, det känns okej att dela mitt helvete med henne på något sätt. Det var rätt skumt hur mkt jag inte behövde säga, dom fattade (det var en sjuksköterska med också) direkt. Dom såg sambanden utan att jag behövde säga något.
Jag vet inte hur mkt jag kan säga såhär öppet, egentligen bryr jag mig inte så mkt, jag är rätt öppen med mina och min familjsproblem. Det är ingen idé att ljuga om det. Men lite.. respekt kanske man kan ha.
Anyway, det blir nog bra det här. Ska tillbaka till Eva nästa vecka på onsdag igen, och onsdagen veckan efter det. Nästa vecka blir det två sös besök för jag ska på aferes på fredag.
Det blev lite shopping efter besöket så jag slänger upp en bild, nu blire paradise hotel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0