Mitt 2009!

Listor är alltid kul (;

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Absolut, har gjort mycket! som tillexempel sett Lady GaGa live, aldrig gjort förut, samt Muse, LaFee och Katy Perry + 3OH!3 sånt man aldrig glömmer! Kryssade med Tina och var på CG.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tror jag aldrig haft något nyårslöfte faktiskt, kommer nog heller aldrig ha något.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Neeaj?
4. Dog någon som stod dig nära? Mormor, men vi kände inte varandra direkt.
5. Vilka länder besökte du? Danmark, Tyskland och Finland (åland)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Typ nej.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 22/5 & 3/10
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag fixade betygen relativt bra.
9. Största misstaget? Att jag inte frågade kryssningskillen efter hans nummer! hahah.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Absolut.
11. Bästa köpet? Är väl alla mina skor antar jag.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder & konserter
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja klart.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lady GaGa's "Pokerface" Katy Perry's "I Kissed A Girl" The All American Rejects "I Wanna" All Time Low "Break Your Little Heart" LaFee "Scheiss Liebe"
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare faktiskt!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Kanske rest lite mer och sådant.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Degat framför datorn! haha.
18. Hur tillbringar du julen? Med moster & morbror klart!
19. Blev du kär i år? left unsaid.
20. Favoritprogram på TV? Ncis, royal pains och stockholm-arlanda, haha.
21. Bästa boken du läste i år? The Twilight Series.
22. Största musikaliska upptäckten? 3OH!3 live på Nalen.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ny dator? lr hur var det?
25. Något du önskade dig men inte fick? Inte direkt.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Skola, haha, var i nynäs med min moster och åt tårta själv i mitt rum. Haha!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer konserter faaaun!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Stylish men enkel.
29. Vad fick dig att må bra? the friends, the boys and the music.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Oj,. ehm, Robert Pattinson?
31. Vem saknade du? Ingen aning asså.
32. De bästa nya människorna du träffade? Calle (inte min klasskompis för de som tror det. haha..) Robin, Oskar och många fler! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0