Kallelse..

 

Kolla vad jag hittade alldeles nyss ute på köksbänken! haha, blev jag glad? nej. Jag har normaltvis absolut inget emot läkarbesök eller sjukhus överhuvudtaget. Jag är för van, jag trivs tillochmed bättre på sjukhuset än på andra ställen och föredrar att vara där ist för tex skolan. Konstigt va? Anyways, to the point. Det här läkarbesöket är ett sådant jag absolut inte kommer gå på och jag gladeligen berättar varför. Träffade honom för ett par månader sen och jag lovar, jag skojjar absolut inte, halva besöket som var ungefär en timme bestod av att han berättade hur jävla bra han var. Han berätta att han var inom top 10 på bästa läkarna i europa på det här. Visst, jättetryggt känns det. Men behövde jag verkligen veta att du jobbat i england? Tror heller inte sachsska skulle anställa vem som helst. Neaj, mer opedagogisk barnläkare får man nog leta länge efter. Im so not going back (;
Väntar tills Lasse kommer tillbaka från sin jorden-runt resa ist, han är en jävligt bra läkare han med, men det vet jag av egna erfarenheter. (Sen har jag ju massa andra att vända mig till på sös, så tänk inte att jag är störd för att jag säger såhär, det är bara vad jag tycker. Han gjorde fel tyckte jag, lr så passade hans sätt inte mig, men hur som helst tänker jag fan inte träffa honom igen om jag absolut inte måste. Jag brukar inte vara så krävande i det här, så nu får jag fan va det)


Ursäkta mitt dampinlägg men jag var tvungen att uttrycka mig på något sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0