Jullov!

Hemma igen efter en sjukt jobbig morgon, har ni sett snön eller? fyfaaaaaaaan. Sen var det inte plogat eller något heller, snö upp till knäna och fucking snöstorm. Men anyway så tog vi oss till idrottshallen trots allt i tid och fick ta emot våra betyg, fast vi var typ högst 8 pers eller något som var där i våran klass. Alla bussar var typ inställda!
Jullovet har alltså officiellt börjat och det känns ju, haha, med tanke på vädret dårå. Så jävla kaaaallt det är!
Skulle egentligen varit med a&t, btw så tror jag att saker och ting börjat bli bättre nu. Känns bra (: Men jag är så sjuuuukt trött så jag pallade inte riktigt, ska nog sova ett par timmar och sen är jag back on track, om det inte snöar såhär sjukt mkt imorgon ska jag nog till haninge lr nått då!




usch på snön, relativt nöjd med betygen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0