inject me,

Veeeem har sovit hela dagen och absolut inte gjort något vettigt? haha jag har! eller ja, jag sov inte hemma ;o var hos min kusin för min pappa var där och fixa lite grejer och det tog typ hela dagen, så jag sov i deras soffa från typ tolv till fyra. De har en jättemysig katt också, hon är så söt och kelig!
Anyways, hann se några intressanta program sådär innan jag somnade, vaknade av att jag tydligen tittade på "shrek" haha.. eh? Sen drog pappa och jag ner till forum och kollade på mobiler, funderar på en HTC nu ist men jag kan verkligen inte bestämma mig! bara jag som ser det som en stor grej, vill liksom att mobilen ska passa en och inte vara alltför mainstream som min nuvarande är. Intressant va? Köpte lite saker på bikbok och fyndade en kavaj på rean, halva priset hell yeah! Sen gick jag runt lite mer men jag kunde inte hitta nått. Fanns så mkt annat att titta på (;

Btw så är spikmattan det bästa som finns! seriöst, jag kan SOMNA hur ENKELT som helst om jag använt den, fattar ni hur fel den meningen egentligen är`? jag somnar fan inte lätt. Jag är uppe till 4-5 sådär typ. Om jag känner för det. Är aldrig trött riktigt, bara på dagen. Men iaf, kommer inte längre med det här nu!



fodral och midjekort kavaj från bikbok (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0