im ready to feel, im ready to heal.

Hoppet och orken fanns inte idag, så det blev ingen skola. Egentligen fanns det ingen anledning heller, vi skulle iaf bara kolla på fotbollsturneringen hela dagen och då stannar man ju fan hellre hemma och sover istället.
Det har hänt lite saker och så, såklart är det tråkigt, men jag kan inte göra mer nu. Det är helt upp till dig nu (:
Nu har jag iaf städat av rummet lite grann, duschat och lite sådant, ska sminka mig när jag skrivit klart detta. Funderar på om jag ska ta en sväng till mammas jobb lite senare och gymma lite grann, vill bara köra slut mig totalt och sova riktigt gott inatt. Blev nämligen inte sådär jätte mkt sömn inatt, huvuvärken gav sig inte, och klockan tickade på..

Någon mer än jag som blir deprimerad av snön? jag vet inte.. det är bara så kallt, ljust och vitt. Som om någon hånskrattar en rakt upp i ansiktet känns det som. Maybe it's just me. Maybe I just need to center myself more..
Tror iaf att gymmet är en bra idé just nu! vore ju rätt skönt om man kunde komma igång med det på riktigt nu också, men vi börjar nu och se hur det ter sig liksom.
Tur att man har alla säsonger av Sex and the City på dvd så man har nått att göra i sådana här tider, det muntrar upp lite grann.



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0