freeedag,

Well, vilken fin uppdatering det vart idag då. Haha! Hur som helst, vaknade vid halv 6, skulle ju in till sös för aferes såååå.. jag fixade mig och sånt, sen drog vi. Var klar vid typ kvart över nio. Allt gick bra typ och jag pratade lite med min doktor Per om lite saker, och nu har jag knarkararmar igen (: jag älskar det. Noooot.
Det är jävligt fult egentligen. Men aja. Efter det så fråga pappa om jag ville med till nynäs, men jag var så jävla trött så när jag kom hem sov jag typ fyra timmar. Det behövdes verkligen.
Sen duschade jag och fixade mig på nytt, och nu har jag suttit här i typ nån timme lr nått. Mamma bakar och lyssnar på musik, jag har världens pmshumör och vill egentligen bara dra på min egna musik och vräka hennes, haha, men jag försöker vara snäll. Sitter för tillfället vid min gamla dator, min kära gamla Sony Vaio. Blir så konstigt med tangenterna bara när man är van med en annan dator sådär, men fin är den! sen har den ju gamla windows xp ist för vista. haha, det tog mig ett tag att fatta och acceptera vista. Jag gillade inte alls det i början.

Vilket jävla nördsnack det blev nudå, så kan vi ju inte ha det! öch det funkar inte att ladda upp bilder så inga bilder blire heller ;( men ni klarar er väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0