ein neuer tag..

Efter att ha blivit sjukt rörd och nästan börjat gråta av EMD's nya jullåt (haha tönt eller vad? vet inte vad det är med mig idag..) så kom jag på att det kanske var bra att försöka få ihop iallafall ett till inlägg idag.
Det är som det är med uppdateringen och det ber jag om ursäkt för, haha, jag är lite seeeeg sådär. Men det vet ni ju redan.
Har redan duschat och allt sådant, så jag kan va uppe lite längre, även fast jag brukar somna vid halv tre sådär men men. Haha, nu ska jag iaf kolla i garderoben efter eventuella kläder jag kan ha på mig på skolavlslutningen på torsdag. Funderar på fodralet från BikBok jag köpte i söndags. Enkelt och snyggt liksom (;

Åhhhh jag blir så lack på vissa människor så det är inte sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0