dont stop, make it pop.

Det tar emot att säga, men saker och ting är riktigt jobbiga just nu. Jag måste hålla mig underhållen hela tiden för att inte känna av smärtan, tomheten. Överreagerar jag? ser du inte? fattar du inte? anywayz. Jag var på BUP idag och det hjälpte lite. Inte för att vi direkt nämnde det som har hänt nu. Utan mer stöd liksom.
Det var alltså första gången både mamma och pappa pratade allvar med Eva-Britt och Marianne, eller vad hon nu hette.. glömmer alltid bort, och ja, hur kändes det då? Det blev mer eller mindre som jag förväntat. Men som hon sa kan det bara gå uppåt nu, och jag får förlita mig på det. En rejäl spänningshuvudvärk har jag idag iaf, samt träningsvärk efter igår. Känns väl sådär lagom roligt. Men aja.
Imorgon kommer väl inte bli sådär jätte rolig heller antar jag, men det är väl bara att vänta ut eller något. Ska iaf gå upp och ta emot mina betyg och vara fett stolt. Jag klarade det rätt bra iaf, trots min enorma frånvaro. Jag kammade ju iaf hem ett MVG iår! lite glad är jag ju iallafall för det.
Det ska bli rätt skönt med jullov tbh, det är behövligt, sen om det nu kom massa annat ivägen är ju såklart tråkigt, men jag ska göra det bästa av ledigheten. På fredag så har pappa lovat att jag ska få bränna lite pengar igen! det ska bli kul, har iaf några kronor kvar på kortet, får se om det blir några jullklappar. Lul, jag har inte ens köpt några..

Anyway, jag har städat sjukt mkt idag. Det tillhör mitt "depp-beteende" samt att jag fått tillbaka mina "spindelpaniker" igen. Som ni kanske redan vet är jag jävligt rädd för spindlar, och för ca 4 månader sen vaknade jag med en iaf 4-5 cm stor spindel krypandes på armen. Jag hade alltså känt den gå runt på ryggen på mig innan jag såg den. Och usch, det satte sina spår kan jag säga. Så fort jag försöker slappna av nu så känner jag det där igen, och jag måste nästan skrika.
Jävlar vad normal jag låter, haha, ni älskar mig. Nu ska jag kolla på lite kläder till imorgon, så hörs vi väl senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0