Cause i never do what i was told,

Vilken mysig dag det har varit hittills! faktiskt, sov till halv två, sen upp och städade lite, och nu sitter jag och tittar på NCIS, fick ju två säsonger i julklapp. Dock har jag typ sett alla avsnitt, men dom är så bra så det gör ingenting. Prövade spikmattan igårkväll och alla säger ju att det gör as ont men det gjorde det inte! ochförsig har jag rätt hög smärttröskel så det kanske är därför, sen somnade jag faktiskt bra igår/idag också. Ska nog köra lite sen igen om jag pallar! Nu ska jag äta lite mat och fortsätta kolla på ncis, sen kanske jag skriver nått igen.
Blev ett sånthär kort inlägg nu igen, hope you dont mind (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0