Betygskris..

Det är typ betygskris i skolan, om ni fattar vad jag menar. Det märks. Alla är oroliga för betygen inklusive jag, iofs vet jag ju på ett ungefär vad jag kommer få i allt. Men iaf. Det som stör mig mest är att jag kanske inte kommer få MVG i svenska, jag vet att det egentligen inte spelar någon roll nu, det är ju ett tag kvar tills jag ska söka in på gymnasiet men det är tråkigt. Det är ju inte heller klart att jag "bara" får VG heller, men det känns bara fail om jag får det. Problemet är att jag tydligen är lite svag på läsförståelse, alla skrivdelar är klockrena MVGn all through. Jag kan inte annat än att hoppas, att det iaf står ett MVG på mitt betygspapper på torsdag. Jag vill så jävla hååårt!
Förutom det så fick jag veta att jag har VG i historia, geografi och biologi, samt G i tyska och teknik. Det känns ju iallafall rätt okej, ska försöka leta upp min engelskalärare sen nån dag och försöka ta reda på vad jag får. Hon har ju iofs redan sagt att jag presterar på MVG nivå (;

JÄÄÄÄVLigt mkt betygsprat här, men det är vad som tar upp min hjärna just nu, och då borde jag ju skriva om det, eller? Nu ska jag försöka skriva lite hemkunskap, tror jag. Måste få det klart till på freeeedaaag.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0