another way of living,

au parc des princes, overture des portes a 18h00, samedi 21 juin 2008..
Säger det er nått? mig säger det otroligt mycket iallafall, det är typ all franska jag kan! haha, går ju på tyska för de som inte vet det redan. Anyways, idag har jag sovit heeeeela dagen igen, klockan halv fem kom jag ur min "morgondusch" illa.. Somnade enkelt igår efter NCIS och spikmattan, bästa kombinationen <3!
Nu har jag valt lite kläder till imorgon, not saying why or what im going to do though ;p det får vi lämna åt fantasin! haha, nejmen vissa vet. Det räcker. Kul ska det bli iaf, förhoppningsvis!
Nu ska jag köra lite final touch på naglarna som behöver lite nytt nagellack, och fixa ansiktsmask tror jag! kanske tandblekning? aja, peace! måste dammsuga igen också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0