TOOOOOOOORSDAG!

typ, äntligen? så jävla skönt.. bara en dag kvar till helg nu.
Är rätt glad idag, fast trött som vanligt, pallade inte vara med nån så jag gick hem direkt typ, håller på att städa lite grann och lyssnar på musik. Skolan idag var dryg som fan, hade so vid 08:15, sen svenska och då fick jag reda på att mitt arbete ligger på MVG nivå så då blev jag as glad, måste bara få mitt SO arbete om Irland att bli MVG också.. G kan man ju fan inte ha, men det är svårt att utveckla allt så mycket, och liksom beskriva hur landet ser ut.. saaaaay whaaat? hah, men det ska väl gå. hoppas jag. Sen hade vi håltimme från 10:05 till 11:50, så då gick jag hem och drygade mig ett tag, åt och sånt, sen tillbaka till skolan för Matte och NO sen slutade vi! hade sjukt svårt att koncentrera mig idag för det kändes som om det inte fanns tillräckligt med luft i skolan om ni fattar vad jag menar, men på svenskan gick det bra och jag skrev som fan, har gjort klart hela faktatexten och har börjat på Novellen, men jag ska nog göra om den lite sedan, har ju svenska imorgon så vi får se! ska prata med Johanna och se vad hon tycker.
Imorgon går vi ju till 4 igen, kul.. väldigt, men aja, hemkunskap börjar det med iaf, har inte memorerat schemat ännu, det kan liksom ta ett läsår innan jag kan det. haha, men tur att man har klasskompisar som håller koll!


en gång i tiden hade man rosa lugg, det ni!

Kommentarer
Postat av: therese!

den ser ju mera röd ut tycker jag ;P

2009-08-28 @ 21:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0