style is eternal

Förlåt! glömde bort att jag hade bloggen (haha lyckat) och ja, har bara tänkt på en massa annat idag, slutade skolan vid 12.45 idag så då gick jag och alice till lekparken och dryga oss, sen kom vi på att vi var trötta så vi gick hem istället.
Det var faktiskt kul i skolan idag! kändes som om jag pratade mycket, pratade för klassen typ tre gånger, och blev inte sååååååå generad, haha, jag skulle berätta vad Fredrik hade gjort på sommarlovet liksom. Vi hade iallafall as kul i våran grupp, jag, johanna, albin och fredrik kom iaf på en rätt okej teater, haha.. "min pappa är särlärare" "bla bla bla bla *kasta pappersflygplan*" typ så var det, anyway, kul vare! Blev en promenad med hela klassen också, och tack vare det har jag fem skavsår, najs va? inte alls. haha. så det klagade jag lite på. Efter lunch gjorde vi lite övningar, som att man skulle titta på varje person åt vänster och den man tillslut fick ögonkontakt med skulle man byta med, roligt men nästan omöjligt att hålla käft fan. Sen körde vi nån annan lek och alla blev så förvirrade av alla rörelser man skulle göra så det var sjukt kul.
Oj vad jag skriver mycket, för en gångs skull.

Imorgon ska vi ha en såndär 7&8 dag vid idrottshallen, suger men man måste ju vara lite trevlig mot de nya stackarna, haha, jag blir så förvirrad av alla nya människor, tror fortfarande att jag går i 7B och frågar hela tiden var 9orna är någonstans. går ju bra det här! Har precis planerat morgondagens outfits, jao, det blir två stycken tror jag.
Eftersom på kvällen så ska jag och Tina på Åsviks (vår camping, aka caravan hell) höstfest! haha, det kommer äga så jävla hårt! Ser fram emot det, och det var alltså där jag skulle ha den andra outfiten, vi ska åka vid typ tre imorgon.
Slutar vid 12.45 imorrn igen, det är bra. FREEEEEEEEEEEEDAG IMORRN FÖR FAN! LOVE IT!



sådär roligt hade jag igår och min ipod chillar i hemmabiosaken, najs.

Kommentarer
Postat av: charlotte

ja vill inte ha en sån där 7 kam -.-

2009-08-20 @ 20:32:12
URL: http://rockyqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0