sjuuuuuuukt tråkig dag

Det ändå vi har gjort är att suttit hemma hos tina och dryga oss på datorn, roligt va? väldigt. Dunka musik och sådant, prata. Tina åkte till hennes mamma idag, så nu kommer jag inte träffa henne förns på onsdag när skolan börjar, fan.
JAG VILL INTE! men vem vill egentligen? aja.. skitsamma.
Nu ska jag sluta vad så negativ, det blir ju enkelt, hur som helst! eftersom tina åkte till sin mamma och jag var för trött för att bry mig om att göra nått, drog jag hem och nu hamna jag här, konstigt eller hur? jag har typ städat lite grann. Och så alla vet så har jag på mig ett skärp som gör att jag knappt kan andas, haha, jag borde ta av det.

Asså jag tänker inte ens försöka, jag har ingen bra bloggdag idaaaaaaaaaaaag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0