men pallaaaaaaaaaaaaaaaaa

Dryg dag som fan asså, gick 8.00-16.00, mysigt. Inte direkt, hade öhh.. klassråd, block, mentortid. Lunch, svenska, extra läxhjälp, håltimme, engelska, tyska. Sen slutade vi. Dagens höjdpunkt var ju när hela klassen stirrade på killen som bytte glasrutan, hahah! Kul att ha en hel klass som råglor sådär.. haha.
Imorgon äre chilldag fan, går till 12.05, kan det bli bättre? fyra timmar! yaaaay! haha, och på blocket har jag Studiehjälp med alice btw. Sååååå det blir ju kul.
Imorgon börjar vi typ 8:15.. haha, lite komiskt sovmorgon isnt it? men aja, ska försöka fråga ut Maria en massa saker om hur jag ska göra mitt arbete om jävla Irland till MVG nivå, måste måste måste!
Förhoppningsvis ska jag och tjejerna till priskrossaren imorgon, jag behöver lite skolgrejer, för att bli lite mer motviverad i mitt arbete.. Kan ju liksom behövas rätt mycket om man säger så. Höstterminen går väl an men, haha, ni fattar! Hoppas på bra betyg och tills dess kan jag inte göra annat än att "bara göra det" som vår klass kom överens om idag. Mycket skolprat nu, men aja.

Efter skolan gjorde jag inte så mycket, satte på lite musik, pluggade lite engelska glosor, lagade mat, drygade runt, tränade, glodde på en vägg. Låter normalt va? haha, sista var ju såklart inte sant, typ.
Hur som helst, Jag vill ha helg och shopping. Och den 15:de september är det skolfoto, liksom? kill me? haha. men det går väl bra. Hoppas man iaf ser lite normal ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0