Hemma!

Kom precis hem från min första 10 timmars långa skoldag, najs? nej, jag är så jävla slut man kan bli. Direkt efter vi slutade gick jag och tina till lillan och köpte cola för att öka blodsockret lite, haha, och när jag kom hem väntade en lite mindre rolig telefonräkning.. lol. and i never say lol. det var inte kul, men det ordnade sig. Jag kör drygminen där.
Visste ni förresten att smsa till utlandet inte alls är så dyrt? kostar ju likadant som att smsa till nån som inte har comviq, not that much liksom. Vi hade iaf klassråd, där vi gjorde nått, mentor tid då vi körde bränboll med 8C, vi vann! vi är så jävla bra. haha, jag faila som fan men men, glömde bort och springa.
Ska ut med a&t nu, så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0