Haus of GaGa

Lady GaGa på grönan igår, Grönan slog rekord i publikantal, 23 tusen pers. Har inte varit så många där sen Bob Marley spelade 1980 nån gång. Rätt coolt eller hur? Man undrar ju hur mycket pengar grönan tjänade på det där.
Hur som helst, as bra var hon live och hur mycket knuffande och sådant det än var, god damn man stod ju fan på varandra ett tag. så var det helt klart värt det! Låtarna som var bäst var; Lovegame, poker face, just dance, eh eh (nothing else i can say), brown eyes, boys boys boys haha känns som om jag rabblar upp alla låtar. Men iaf.
GaGa och hennes dansare gav på en as bra show!, och när GaGa satte sig själv vid pianot och spelade Poker Face kunde man inte annat än att lé.
Fick tag på rätt hyffsade bilder, eller ja, inte bra men iaf, ska fixa dem när jag kommer hem ikväll tror jag, så då får ni se!

Timmarna innan GaGa, spelade vi lite, vi hade liksom gått och pratat om hur otympligt där är att släpa på en såndär stor chockladbit på grönan liksom. Efter att jag och Morbror hade åkt Jetline, (hade ögonen öppna på slutet, framgång!) så drog jag med mig moster till chocklad hjulet för den söta Sebastian jobbade där, haha, alice spela hos honom förra gången vi va på grönan. Så jag kände igen honom. Hur som helst, vi köpte fem brickor, och han bjöd på en 6;de , och visst fan vann vi en såndär otymplig 2 kilos chocklad. Nån som vill ha toblerone liksom? haha. det var kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0