en totalt oviktig dag

Asså, när dagen börjar med att man först blir väckt av hunden vid 8, somnar om, vaknar vid tio, vägrar gå upp, vaknar vid tolv igen, vägrar gå upp, och slutligen går upp vid halv två, är det en lyckad dag? haha, nej.
Hur som helst har jag varit sjukt jävla tråkig hela dagen, dissat alice totalt (sry..) spenderat hela dagen med Sex and the city boxen, muffins bak och städning. Förutom det så har jag dunkat LaFee i mina kassa hörlurar hela dagen vid sidan om, som jag alltid gör när jag är stressad, nervös eller helt enkelt känner mig sådär lite hatisk, haha. Vet inte varför men iallafall! Nu har jag precis ätit och typ, nu sitter jag här och lyssnar på musik igen.
Gud så intressant jag är. eller hur?




LaFee - Normalerweise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0