-

När jag har brist på rubriksidér, så skriver jag alltid "-", haha, har ni märkt det än?
Oftast brukar jag ha låttexter eller sådant, eller ordspråk på tyska eller engelska, men ibland kommer man inte riktigt på något. Nu ska jag inte sitta och skriva om det i evigheter men iaf, jobbigt är det!

Idaaaaaaaaaaaag har det inte direkt hänt sådär jätte mycket, vart med alice och tina störstadels av dagen, suttit inne och lyssnat på musik, vart hemma hos tina och spelad kubb, Spelade in skumma videos hemma hos tina, ringde folk, var sociala på msn, dog av värmen, drack saft, halsade ur sodastream flaskan. när man ser det såhär nerskriver så ser det ju rätt mycket ut, faktiskt. haha. Bra dag iallafall! Imorgon ska alice på bröllop och tina ska med elin till nicksta, jag vägrar typ följa med, hatar det stället. Men iaf, så jag kommer inte ha nått att göra imorgon heller typ, än att terra mamma med min musik. hah. det är roligt fan.




dagens outfit
tröja från jennifer taylor (köpt i tyskland)
shorts från nån marknad waaaaaaaay back som jag inte kan komma ihåg.
tights från H&M
armband från cocoo, lindex, pilgrim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0